Elkészült a Snapchates TikTok


2020 november 27. 08:00

A Facebook az Instagram Reels-szel a Snapchat pedig a Spotlighttal próbálja magához édesgetni a TikTok-felhasználókat.

A kirobbanó sikernek örvendő TikTokos varázsreceptet egyre többen próbálják lemásolni. A több mint kétmilliárd letöltésnél járó és 800 millió aktív felhasználót számláló app a fiatalok nagy kedvence. Nem meglepő hát, hogy a másik, szintén ifjak által nagy becsben tartott Snapchat is hasonlóval kísérletezik.

Napi 1 millió dollárt (több mint 300 millió forint) kínál felhasználóinak az üzenetküldő alkalmazás, hogy új eszköze, a Spotlight érdemben fel tudja venni a harcot a TikTokkal. Nem kell mást tenni, mint videókat készíteni, melyeknek főként népszerűsége, azaz a megtekintési számai számítanak a kifizetésnél. Hogy a napi 1 millió dollár hány ember között oszlik el vagy hogy mekkora lehet a maximális egyéni kereset, arról nem szól a fáma.

“Fizetést” csak az kaphat, aki már betöltötte a 16. életévét, továbbá be kell tartania a szerzői jogra, a szponzorálásra, valamint a drogokra és az alkoholra vonatkozó szabályokat. A feltöltött videók akár 60 másodperc hosszúak is lehetnek és nem lehet rajtuk vízjel. Azaz nem lehet például a saját vagy más TikTokos oldaláról tartalmakat letölteni, majd azokat a Snapchatbe feltölteni.

A Spotlightnak saját füle lesz az alkalmazásban és elsőként 11 országban indul útnak, köztük az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban és Ausztráliában. Sajnos az itthoni felhasználóknak még várnia kell az újdonságra, ki tudja meddig.



Szólj hozzá