.

Dancsó Péter beszállt egy YouTube-ügynökségbe


2018 június 9. 16:37
Hirdetés

Merthogy résztulajdonos lett a cégben, ami eddig őt menedzselte. Azért az elég laza, nem?

A kreativ.hu írta meg, hogy Dancsó kissebbségi tulajdonrészt szerzett abban a cégben, amely több mint 100 YouTube csatornát menedzseli. Olyan videósokét, mint Pamkutya, Viszkok Fruzsi vagy Unfield. Szabó Gergő, a cég társalapítója és vezérigazgatója a lépés kapcsán így nyilatkozott:

„Péterrel a kapcsolatunk a kezdetekig nyúlik vissza. Kevesen tudják, de ő volt a legelső YouTuber, akivel partneri kapcsolatra léptünk 2013-ban. Azóta Péter fantasztikus utat járt be, hiszen a Videómániának ma már több mint 870 000 követője van. Nekünk azonban még ennél is fontosabb az egymás irányába mutatott partneri hozzáállás és segítségnyújtás. Azt gondolom, hogy Péternek van szerepe a cég fejlődésében. Ezért döntöttünk úgy a tulajdonosokkal, hogy díjazni szeretnénk ezt a hozzáállását és lojalitását, és bevesszük a cég részvényeseinek körébe. Hiszünk benne, hogy számos további közös sikernek az alapját tesszük ezzel le!”

Dancsó csatlakozásával a cég tulajdonosai, tulajdonszerzési sorrendben a következők: Müller Péter és Szabó Gergő magánszemélyek (a cég két alapítója), a Central Médiacsoport, amely 2016-ban szállt be a cégbe, illetve mostantól Dancsó Péter, mint magánszemély.

„Nem gondolom, hogy felmerül, hogy hátrányosan érintené ez a többi influencert, abszolút szakmai alapon közelítettük meg eddig is és ezután is a kérdést, vagyis azokat ajánljuk egy-egy projektre, akik az adott kommunikációs üzenettel valóban tudnak azonosulni. Valójában éppen az ellenkező eset szokott előfordulni, hiszen Pétert a Videómánia mérete miatt nagyon sok ügyfél szeretné, de ezek közül csak azokat tudjuk elvállalni, akikhez ő hitelesen tud kapcsolódni, minden más esetben olyan egyéb csatornákat javasolunk a portfólióból, akik esetleg jobban passzolnak az adott üzenethez. Másrészről én azt gondolom, hogy ennek a dolognak az is az üzenete, hogy aki minket komolyan vesz, azt is mi is extrán komolyan vesszük, szóval azon túl, hogy igyekszünk minden partnerünket a legjobb tudásunk szerint kiszolgálni, különleges esetekben ezt lehet még szorosabbra is fűzni”

– fogalmazott az a cég alapítója.



Szólj hozzá